...شهر خلوت
دریافت کد خوش آمدگویی

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


شهر خلوت...







نویسندگان بلاگ عاشق تنها



آثار تاريخي عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



وضعیت من در یاهو



آمار بلاگ عاشق تنها



طراح قالب بلاگ عاشق تنها:



موزیک و سایر امکانات بلاگ عاشق تنها





بهترین دوست

                           گفتم خدایا!سؤالى دارم ...

                                      گفت : بپرس... پرسیدم... چرا وقتى شادم همه با من میخندند ...

                  ولى وقتى ناراحتم... كسى با من نمى گرید؟

                         جواب داد: شادى ها را براى جمع كردن دوست آفریده ام  ...

         ولى غم را براى انتخاب بهترین دوست

دانلود فونت 



نظرات شما عزیزان:

rahman
ساعت9:14---14 شهريور 1391
migam vaghan khyli khobe.

یامور
ساعت19:24---14 مرداد 1391
خوشحالم که عکسهای وبلاگم رو میپسندی

سعی میکنم قشنگتریناش رو هم بزارم
پاسخ: mc


ملیحه
ساعت13:14---7 مرداد 1391
سلام


ممنونم


که اومدین
پاسخ: سلام. از شما هم ممنون که اومدین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط میتی در 18:35 | |